duminică, 20 septembrie 2009

O intamplare de neuitat

In vara aceasta vazand ca este asa cald eu si prietenii mei am hotarat ca sa mergem la strand.Noi am stabilit ziua,locul si ora cand sa ne intalnim .In urmatoarea zi cand trebuai sa ne intalnim la locul unde stabilisem ca sa mergem la strand ,am sosit toi la ora la care am stabilit mai putin un prieten care si-a uitat mingea acasa dupa un timp apare si el alergand la un momendat el se impidica si cade noi cand l-am vazut am inceput cu toti sa radem de el.Dupa cateva minute bune de ras neam indreptat spre strand unde ne-am distrat pe cinste

4 comentarii:

Paul spunea...

poate nu a observat baiatul bordura :)) si din acest motiv a cazut.(ortografia ai grija la ea):P

anita spunea...

misto intamplare dar vezi k ai greseli de ortografie

koma spunea...

incep sa cred ca nu mai am simtul umorului. o sa inghit o lamaie pentru un zambet sincer :)

ReLoAdEd92 spunea...

~sec