luni, 23 mai 2011

grutati Atestat

Cel mai greu lucru pentru lucrare de atestat a fost dupa mine lucrarea in word deoarece trebuia sa fac o introduce un scurt istoric descriere produsului produsul anului redactarea reviste si multe altele. A fost cam greu deoarece la inceput nu am respectat conditile pe care ni le-a spus domn profesor si pot sa spun ca am facut asa de capu meu pana intro zi cand venisem la scoala ca sa sustin lucrarea apoi am vazut la alti colegi deai mei cum trebuia sa fac lucrarea de atestat si nu am mai prezentato in acea zi apoi am avut timp de doua zile ca sa incep sa fac de la capat toata lucrare in atestat.ajuns acasa am inceput usor ca sa incep sa le fac .dupa ce a fost gata lucrarea ai-am trimiso domnului profesor sa vad daca ii bine domn profesor ma mai ajutat putin dandumi niste indicatii in final era bine daca de la inceput ascultam cerintele pe care domn profesor ni le-a dat.

Niciun comentariu: