miercuri, 11 noiembrie 2009

Photoshop

Astazi la ora de informatica domn profesor ne-a dat sa facem aplicarea unei rame in photoshop. -primul pas a fost sa luam o poza dupa saitul scoli si sa o punem in phtoshop . -al doilea pas a fost sa deschidem o ferestra ( File-New ) - al treilea pas a fost am apasat pe ctrl A apoi ctrl C dupa ce am selectat poza am mers la fereastra pe care am deschiso si am apasat ctrl V - al patrulea pas am mers la bara cu instrumente si am selectat instrumentul CROP apoi am mers la imagine si am selectat o parte din poza apasand apoi Crop -al cincilea pas mergem la instrumente selectam optiunea Image si selectam Cavas Size -al saselea pas am apasat cli dreapta si am bifat optiunea Bleding Option si apoi mia aparut o fereastra unde am selectat Drop Shadow Pentru aceasta optiune am vacut urmatori pasi: -am deschis o fereastra (File-New) apoi am dat ok mia aparut o ferestra goala -apasam Crop Tool si dam Print Screen - apoi mergem la Edit si dam Paste -apoi cu Crop selectam o parte din poza, care dorim noi -apoi mergem la Image si selectam sectiune Crop - apoi mergem la Rectangle Tool si selectam Custom Shape Tool -apoi mereg la Shape si alegem o sageata , dupa ce alegem sageata venim la poza selectata si punem sageata acolo unde dorim Am dat un exemplu mai sus daca doriti sa va uitati

Niciun comentariu: