luni, 16 mai 2011

Lucrare Atestat

Buna ziua ma numesc Lazau Raul si astazi o sa va prezint lucrarea pe care a trebuia sa o facem in cursul acestui an lucrarea trebuia sa atat in word cas i in revista. Tema pecare mi-am aleso si mi sa parut extrem de interesanta este "Symbian" .La inceput mia fost cam greu sa o fac deoarece nu aveam ideii, va pot spune ca coperta am facuto de mai multe ori insa de fiecare data cand era aproape era gata ceva nu imi : fundalunu era a4, ori ca nu se vedea scrisul si altele. Cu articolele nu a fost asa de greu deoarece am intrat pe un sait care se numeste Wikipedia am scris acolo Symbian si am gasit ceea ce imi trebuia nu mai ca era o mica problema ca articolele erau in engleza dar leam rezolvat deoarce m-a ajuta un prieten sa le traduc Dupa aceea am inceput sa asez articole in Word pot sa spun ca si aicea am mucit foarte mult deoarece a trebuit sa respect niste cerinte de exemplu scurt istori,descriere produsului, interviu topuri si ciar si scrisul cum trebuia sa fie: tiluri trebuia scris cu 13 Arial si ingrosat iar articole trebuia sa fi cu 12 Arial si multe alte cerinte. Pe langa aceasta am mai avut de facut coperta si in ca trei reclame pe care trebuia sa le faci in photosop .Copertile si reclamele nu mi s-au parut asa greu de facut deoarce ne puteam lua dupa alte coperti sau reclame. Acuma urmeaza redactarea in Publisher aice am pus coperta si cele trei reclame si apoi aminceput sapun srticole si pozele aicea a fost putin mai complicat dar pana la urma mam descurcat

Niciun comentariu: