miercuri, 20 ianuarie 2010

Competenta digitala

In data de 20.01.2010 la liceul Colegiu Tehnic Constantin Brancus se va da bacalaureatul la informatica din competenta digitala a directorului exam situat pe desktop: a.Creati in directorul examen de directoarele urmatoare: b.Copiati fisierul componente_w. doc in subdirectorul digitale Competenta digitala se face dupa urmatori pasi : - primul pas a fost sa copiem un fisier pe care ni la dat domn profesor dupa care am despachetat foldarul - al doilea pas a fost sa cream un foldar numit componeta apoi a trebuit sa mai facem inca 2 foldere - al treilea pas in in folderul componente am introdus digital si lingvistice iara in folderu digital am aduagat fisierul comp_w Pana acuma nu am mai facut as ceva si recunos ca la inceput mia fost cam greu pana am inteles ce trebuia sa fac dara sper ca de aici inainte domn profesor sa ne invete cat mai multe lucruri care sa putem sa le folosim

Niciun comentariu: