marți, 5 ianuarie 2010

Cadou de Craciun

Cadoul meu de Mos Craciun a fost un telefon NOkia 5800 XpressMusic, de mult imi daream un telefon ca acesta .Pana acuma cred ca este aproape unul dintre cele mai bune telefoane Aspectu telefonului. Ne-am obisnuit ca telefonul sa vina intro cutie cu mai multe acesorii care cuprind:incarcatorul pentru priza, un cablu microUSB pentru conectarea la calculator, un cablu TV-Out, un card de memorie microSD de 8 GB si un set de casti, ca si dimensiune nokia 5800 XpressMusic este asemanator cu iPhone 3G, HTC Touch Diamond si Samsung ,greutatea telefonului este de109 grame,telefonul are 11.1 cm lungime, 5.17 cm latime si 1.55 cm. Nokia 5800 este primul telefon touchscreen care nu are pic de metal in carcasa telefonul mobil este solid este mai bine asa deoarece nu se strica asa repede. Telefonul are o diagonala de 3.2 iar rezolutia este de 360/640 pixeli pe langa acesta mai are si 16 milioane de culori ,ecranul se vede bine si in lumina puternica se mai poate vizualiza pozele,clipuri video si paginile de web .Pe telefonul nokia 5800 XpressMusic muzica merge foarte bine se poate regla de la volum sa fie mai tare sau mai incet se mai poate asculta si la casti daca doresti, daca doresti mai poti asculta si radio

Parerea mea despre telefon este foarte buna si de cand lam primit pana acuma nu am avut nici o problema cu el

Niciun comentariu: